Bemutatkozás

"Hosszú" ideig nem voltam képes írni. Úgy éreztem, ha megtenném, olyan lenne, mintha Da Vinci azt mondta volna: „Hé, emberek. Van ez az új képem, a Mona Lisa. Még nincs kész ugyan, de gyertek, nézzétek meg!”

Kommentek

Szerelem?

2009.11.26. 15:29 :: Swelana

Két ember, két különböző sorsfonal, amik egy napon vagy összefonódnak vagy mégjobban eltávolodnak.
Hiszek benne, hogy az életben mindig két vagy több választás van, és ha nem mi, akkor a sors dönt helyettünk, bár nyilván neki is szüksége van némi segítségre a részünkről, ezért jó ha követjük az érzelmeink és éljük az életünk.


Kettőnk esetében is így történhetett. Eleinte azt hittem, hogy azért vonzódok hozzá, mert magányos vagyok, de az érzelmeim egyre csak erősödtek.
Végül magam sem tudom, hogyan, de megtört a jég, magam mögött hagytam a kínzó gondokat és a múltat. Hála neki, képes voltam csak a jelenben és a jövőben élni.
Kialakult közöttünk egy kötelék, amit eddig hozzám hasonlóan senki nem tudott pontosan szavakba önteni.

Ez az, ami a legnagyobb hatalmat jelenti. Leírhatatlan, mégis a csodánál is nagyobb...


A szerelem ritka adomány. Sokan az egész életüket is leélik anélkül, hogy találkoznának vele. Én nem akarok ilyen lenni.
A szerelem ugyan nem tanulható, de ha hiszel benne, egyszer rálelsz.
Tanulj meg bízni a sorsodban. Csak ezt tudom tanácsolni... Hidd el, megéri.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ladylorien.blog.hu/api/trackback/id/tr211554121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása