Bemutatkozás

"Hosszú" ideig nem voltam képes írni. Úgy éreztem, ha megtenném, olyan lenne, mintha Da Vinci azt mondta volna: „Hé, emberek. Van ez az új képem, a Mona Lisa. Még nincs kész ugyan, de gyertek, nézzétek meg!”

Kommentek

Döcög az idő...

2009.12.16. 00:20 :: Swelana

Miért is ne? Megint nem bírok aludni... kínomban nekiálltam firkálgatni és született egy érdekes rajzom ismét. A farkas tetszik rajta a legjobban, mert miközben rajzoltam, Rá gondoltam... Bár mikor nem gondolok Rá??? Őszintén megvallva: ilyen pillanat nem nagyon van...
Na de a lényeg... Szerda van, el se hiszem! Jó persze még jobb lenne Péntek, de nem akarok telhetetlen lenni...
Döcög az idő, és így még rosszabb, viszont ha nem haladna egyáltalán, abba előbb döglenék bele azt hiszem. Így azért némiképp túlélhető.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ladylorien.blog.hu/api/trackback/id/tr491612222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása