Bemutatkozás

"Hosszú" ideig nem voltam képes írni. Úgy éreztem, ha megtenném, olyan lenne, mintha Da Vinci azt mondta volna: „Hé, emberek. Van ez az új képem, a Mona Lisa. Még nincs kész ugyan, de gyertek, nézzétek meg!”

Kommentek

Ideje egy kicsit aludni...

2009.12.17. 14:46 :: Swelana

Igen, lehet unalmas olvasni, hogy miket írogatok, de most örülhetsz… :P kitakarítottam, minden rendben, tisztaság van.. Odin pihen, szóval szerintem alszok egy kicsit… kicsit sokat, ahogy elnézem magam… :D
Még egy képet be akartam szkennelni, hogy átszerkesszem, ez is olyan firkaféle, de majd este megcsinálom, mert tényleg nem bírok már ébren maradni, hiába tudom, hogy megint valami irtózatos nagy baromságot fogok álmodni…
Na, épp leírtam, hogy Dinka pihen, erre jött kaparni az ajtót… mindegy aludnom akkor is kell. :S
Alig várom már, hogy Péntek legyen, méghozzá 15:35…
Huhh mekkora ásítás lett a sóhajtásból.. tényleg kotródok fel aludni  … Jóéjt..
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ladylorien.blog.hu/api/trackback/id/tr401612239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása