Bemutatkozás

"Hosszú" ideig nem voltam képes írni. Úgy éreztem, ha megtenném, olyan lenne, mintha Da Vinci azt mondta volna: „Hé, emberek. Van ez az új képem, a Mona Lisa. Még nincs kész ugyan, de gyertek, nézzétek meg!”

Kommentek

Péntek van... el se hiszem, de azért igaz...

2009.12.18. 10:18 :: Swelana

Tegnap megint plusz két órám telt el tétlenül, mert nem bírtam aludni, pedig kivételesen még fáradt is voltam és végre Péntek is van. Annyira örülök már neki, hogy szinte hihetetlen. Még pár óra és nem leszek egyedül...

Egyébként jó hír, hogy Odin végre nem tud felmászkálni a pultra, mert apu kitette az ágyat a nappaliból. Szóval most tutulgat, „hogy mi van?”… XD

Mellékesen meg én hülye fél órán keresztül kerestem a telefonom, erre bent hagytam apu szobájában. xD Ez is most esett le. ( elég hamar ahhoz képest… xĐ)
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ladylorien.blog.hu/api/trackback/id/tr631612242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása