Bemutatkozás

"Hosszú" ideig nem voltam képes írni. Úgy éreztem, ha megtenném, olyan lenne, mintha Da Vinci azt mondta volna: „Hé, emberek. Van ez az új képem, a Mona Lisa. Még nincs kész ugyan, de gyertek, nézzétek meg!”

Kommentek

Ótvarszarpatronos-Odinzajongásos Idegtépő pillanatok...

2009.12.17. 12:39 :: Swelana

Ismét "csodás" élményben volt részem... feltöltöttem a nyomtató patront, erre azért rinyál, hogy tegyek be megfelelő patront... pff szóval nyomtatásból megint nem lesz semmi...
Ráadásként O-Dinkám megint alkot... szétkapta a régi pórázát, aztán most azzal zajong... tetszik  neki, hogyha elindul a szájában a végével, akkor kicsúszik és húzhatja maga után.. Eleinte aranyos volt, meg nevettem rajta, de most már a fejem könyörög azért, hogy hagyja abba a hangoskodást...
Nyomtató még mindig villog, nem gond, nemérdekel, legalább szkennelni tudok.. *kopp-kopp* xD bár nem vagyok babonás, de azért lekopogtam ... nem kockáztatok :D
Megyek, csinálok magamnak egy kávét, cigizek egyet, aztán... nem tom... lehet felhúzok a rákba aludni... bár még mindig nem vagyok álmos :)

.....
..
...
....
..


Na meg is jöttem.... Baromi komoly azért.. Hallok valami nyekergést, mondom kinézek mit művelnek már ezek a brumik odakint, erre látom h Szuzi nyüstüli a kiskutyát, és az nyökög.. xD Rászóltam, most abbahagyta :D Odin meg kaperássza a hátsó szoba ajtaját, mer bejönne, de nem engedem most be, mert itt vannak a DVD/CD lemezeim meg a nyomtató is, és ha azt is lelöki/leveri, akkor idegrohamot kapok tényleg...

HDD téren semmi hír... most adtam oda az utolsó pénzem apunak tankolni, a maradékból meg vettem billentyűzetet.. magyarul semerre se haladtam... meló még mindig nincs..

Beszélgettem apuval.. Szenteste / Karácsonykor végig dolgozik... :S Alig lesz itthon, érdekes hír, hogy lesz karácsonyfa... de hogy mi a tüdőrákos-****cenzúrázva*** azt nem tudom... 24-én este diszítgesse egyedül ez a hülyegyerek, legyen jó móka... -.- "kösszmindenkinek-kurv@jópoénlesz"...
Előre látom a rémképet... Odin nem látott még karácsonyfát, megugatja, megrágcsálja az ágakat, megint ugat, mert "bök"... aztán bemászik alá, meglöki, borul az egész és törnek a díszek...
A másik képsoron én vagyok a károkozó: fel akarom tenni az égősort, de vagy nem ég, vagy én burítom fel a komplett karácsonyfát... Szóval.. "részeges fenyő" lesz a neve... A kis alkesz állandóan borulni fog.. xD
Azt se tudom, hogy megéri-e ez az egész mizéria... a hangulattal am is van valami gond.. máskor ilyenkor már megszokott érkezni, de most.. semmi...  Hihetetlen hogy mennyire tudom én utálni a karácsonyt, mióta nincs "család"... eddig se nagyon volt mondjuk, de karácsonykor legalább valahol érintettük a "határát" a szó jelentésének...
Najó... fáradok... írni már tényleg nem hiszem h tudok mit, pedig szeretnék, mert nagyon belejöttem... :$ Már itt is beindult a szóáradat... Be vagyok zsongva, mert holnap PÉNTEEEEK!!! :)))
15:35-kor a buszvégen fogok várni ... aztán kocsival haza.. és ismét másfél-kettő csodás nap...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ladylorien.blog.hu/api/trackback/id/tr801612236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása