Bemutatkozás

"Hosszú" ideig nem voltam képes írni. Úgy éreztem, ha megtenném, olyan lenne, mintha Da Vinci azt mondta volna: „Hé, emberek. Van ez az új képem, a Mona Lisa. Még nincs kész ugyan, de gyertek, nézzétek meg!”

Kommentek

Készen vagyok...

2009.12.17. 06:36 :: Swelana

Teljesen kész vagyok mindennel. Az álmosság még foltokban jelen van, de időben nincs hiány, megint túl korán készültem el... bár inkább korábban, mint később...
Nempara, addig olvasok... tegnap este tizenegykor nekiálltam Jaz Parks - Vámpírvadász első részének, ami egész jónak bizonyult... Kb már 242 oldalt elolvastam, szóval bőven túl vagyok a felén... Ha így folytatom, holnapra teljesen ki lesz végezve. Aztán valahogy letöltöm a második részét is...
Már megint "zabálom" a könyveket... Pff, nem baj.. legalább kitöltöm valamivel az agyamban található üres helyeket xĐ

Nah indulunk...  Szép Napot mindenkinek!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ladylorien.blog.hu/api/trackback/id/tr211612230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása