Bemutatkozás

"Hosszú" ideig nem voltam képes írni. Úgy éreztem, ha megtenném, olyan lenne, mintha Da Vinci azt mondta volna: „Hé, emberek. Van ez az új képem, a Mona Lisa. Még nincs kész ugyan, de gyertek, nézzétek meg!”

Kommentek

Vegyesmaszlag..

2009.12.17. 11:39 :: Swelana

Vegyesmaszlag, avagy kijött rajtam a csütörtöki hiperaktívság... (HEPPISÉG-FÉLE)

Huhh, hazaáértünk!! Legjobb, megvan a billem is, visszamenőleg legépeltem mindent... 3 helyen néztem, 1800 Ft-ból megúsztam és kényelmes is, csak az "enter" furcsa, mert nem L alakú, hanem kicsi, és mindig az "ű" betűt nyomkodom helyette.. xD de a réginél sokkal kényelmesebb és szebb is... :D Fekete WUff Yeeaahh :D
Másba nem is tudok belekötni... :) Ténylég elégedett vagyok a választásommal... mondjuk :D csávó az Abakuszban furán nézett rám... bemegyek: "Jó napot! Melyik a legolcsóbb billentyűzet?" Biztos gondolhatta: "Na, hülye picsa, aki nem ért semmit a gépekhez..." Erre anyum barátnője volt benn, hangfalat vitt vissza, mert sercegett és garanciális volt... Meséltem neki, hogy nem jó a laptopom, leverte Odin és HDD hibás, már kiszedtem... 12 ezer az új.. Kiccsávó szeme elkerekedett, aztán elvigyorogta magát, mikor odaadta a blokkot... Faszom, nem tom mi lelte :D de jót röhögtem XD
Jöttem kifele, mondom "Köszönöm!Viszont látásra!" Utánam szól vigyorogva: "Tiszteletem, kisasszony" XDD Gyáá KACC-KACC... Nagy alakítás 2009 :D díjat érdemelne :D

Jövőhéten karácsony, utána meg szilveszter, amit szerintem végig alszok...
Mondják, hogy amit az év utolsó és első napján csinálsz, azt fogod csinálni az egész újévben... ez szerintem baromság... tavaly DJ pultot őriztem... ehhez képest rohadtul nem láttam azóta se DJ pultot xD aminek lelkem mélyén hihetetlenül örülök.. :D
Lényegtelen... Hmmm....

Meglátszik amúgy, hogy csütörtök van... Pörgök ezerrel, a kedvem is jobb... apunak egész úton pofáztam a kocsiban.. xD mondta is h mibajom van? elkapott a szófos*@s? xDD mondom nem, csak emberi lényt látok/hallok/érzékel a radar... muszáj beszélnem.. :D
Mostanában ez ilyen borzasztó kényszer lett... 
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ladylorien.blog.hu/api/trackback/id/tr321612231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása