Bemutatkozás

"Hosszú" ideig nem voltam képes írni. Úgy éreztem, ha megtenném, olyan lenne, mintha Da Vinci azt mondta volna: „Hé, emberek. Van ez az új képem, a Mona Lisa. Még nincs kész ugyan, de gyertek, nézzétek meg!”

Kommentek

Jó köcsögnek lenni a köcsögökkel...

2009.11.24. 15:10 :: Swelana

Nos az első bejegyzésem már olyan, ami a szívemből jön, és nagyon kikívánkozik. Szóval remélem nem rettentek el senkit, de őszinte embernek tartom magam....

Kezdem az elején..

Történt, hogy egy divatmániás-kigyúrtfelsőtetstű-agyonszolizott-makimajom felvett msn-re. Mind szép és jó, de legalább ne írta volna ki elrettentésül, hogy melyik márkájú ikúszűrős napszemcsit vegye meg ősszel, amikor kurvára nem kell! Már ezt személyes sértésnek vettem. Aztán rám írt, amin szintén kiakadtam, mint Béla-állkapcsa az öklöstől: Helloka! -> Hagyján, hogy plázaríbancokat megalázó stílusa volt, de még oda biggyesztett egy kibaszott csókos szmájlit, amitől a reggelim majdnem landolt a kijelzőn. Jött a kérdés, hogy ugyanmár honnan tett szert az én abszolút privát msn címemre, mire közölte, hogy haverja adta meg. Nos nem tudom ki volt az, de hálásan köszönöm neki, hogy délután röhöghettem egy kurva nagyot ezen a nulla agyi szinttel rendelkező egyeden.
Azt gondoltam, rosszabb már nem lehet, de drága íkú-túltengésben szenvedő, teljesen ismeretlen barátocskánk megjegyezte, hogy bizony nagyon szekszyke a pirszingecském ( igen, helyesírásból sosem volt jó szerintem, de a plázanyelvet kitűnően vágja ).
Jött a kérdésem, hogy mi az isten-rákos-tüdejéért kellett engem felvenni-e msn-re, ha egy kibaszott értelmes mondata nincs? Talán ennyire plázabiccsnek nézek ki, aki egész nap ilyen balfaszokkal puszilkodik? Kifejezetten nem érzem magam ilyennek.
A választól majdnem dobtam egy hátrabukfencet duplaszaltóval megspékelve: "Mert álomcépvagy és megceretnélek ismerni!" Hát jó neki.. Alapból befutott a zsákutcába, ahonnan jobb, ha kitakarodik, mielött valami baja lesz a mérhetetlen méretű egójának.
Jó, gondoltam adok neki egy röpke esélyt, hátha mégis van értelmes gondolat a fejében, mikor benyögte, hogy mindenre kíváncsi rólam. Idézem: Meséjj magadról, mindent!" Kedvesen elmagyaráztam neki, hogyha megfeszül, se fog tudni mindent rólam, ezért vagy feltesz valami használható kérdést, vagy elhúzhat a búsba. Szerencsétlen íkúhiányosunk elkezdett ilyeneket kérdezni: 1, Miért nints pasid? 2,Talizol, azokkal, akikkel neten beszélgecc? Reagáltam rá,  mert kurvára van pasim és iszonyatosan szeretem, ő meg divatmajom, anyuci-apuci kedvence és kb. a hátamon feláll a szőr tőle ( és akkor még finoman fogalmaztam ). Hogy találkozok-e azokkal akiket neten ismerek meg? Azzal, akit nem ismerek eléggé: nem, olyanokkal meg végképp nem, aki olyan satu-agyú mint az itt kielemzett egyed! Nos miután türelmesen végig olvasta a válaszom, háromszor írt el egy rövid szót egymás után, és közölte, hogy nem tud írni, amin majdnem besírtam ( neki ez ujdonság volt, nekem nem, eddig is törte a magyart ).
Jöttek a kérdések, föleg az egyiktől 'hatódtam meg' kifejezetten: "szerinted már ismerlek?" - igen ez volt az a fejet-a-falbavágós pillanat, ahol szakadni kezdett az idegszálam, de türelemmel válaszoltam a következőt: "nem igazán van olyan ember, aki engem teljesen kiismerne ennyi idő alatt" Oké, reméltem, nem bonyolítottam túl a mondatot, mert még a szőke-shoppingmániás agyacskája nem értené és igazán sajnálnám az időmet magyarázkodással tölteni.
Várok, várok, hogy őplázássága mit felel erre a kijelentésemre, kicsit hosszabbra számítottam, erre az a két szó jelent meg a kijelzőn: "beképzelt vagy"
Szerintem komolyan nem tudja, mit is jelent ez a szó, bár ahogy elnéztem, sok másik jelentésével, valamint helyesírásával sincs tisztában.
Csendben elizzadtam a "szánalmas vagy" erőteljesen kikívánkozó legépelését/elküldését, amikor azért kezdett könyörögni, hogy kapcsoljam be a webcamom. Hát mondom öcsibiccs ezt benézted. Idegenekkel baromira nem fogok camozni.
Aztán végleg elszakadt a cérna.... ( lécci,naa, csak kitsit kapcsi be -.- ) Megírtam neki, hogy szerintem ne raboljuk tovább egymás idejét, mert abszolút semmi kedvem Britniről, a soppingolásról meg egyéb baszott unalmas balfaszságokról beszélgetni nap, mint nap és a stílusától veszélyben van a nemrég elfogyasztott reggelim is. Szóval szépen elköszöntem tőle, miután megmondtam neki, mit is gondolok róla, és azzal a lendülettel töröltem a partnereim közül. Ezúton üzenem annak aki az én privát msn-em osztogatja, hogy tudja meg milyen az, amikor olyanok zaklatnak, akiktől undorodsz! Válság van bazmeg, hagyd már a reggelim a helyén! Ennyi voltam. :)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ladylorien.blog.hu/api/trackback/id/tr541549023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pyxi 2009.12.21. 03:43:08

Hát ez odabax :D
süti beállítások módosítása